Treniruotės

Asmeninės-grupinės treniruotės vedamos nuo 2 iki 10 asmenų grupelėms. Grupelės formuojamos įvairaus meistriškumo ir fizinio pasirengimo žmonėms, todėl galėsite pasirinkti grupę pagal save.

Asmeninės-grupinės treniruotės vyksta darbo dienomis:

  • Rytinės treniruotės pradžia 10:00 - pabaiga 11:30;
  • Popietinės treniruotės pradžia 15:00 - pabaiga 16:30(penktadieniais 14:30 - 16:00);
  • Vakarinės treniruotės pradžia 18:30 - pabaiga 20:30(vyksta tik antradieniais ir ketvirtadieniais Draugystės g. 19)
  • Šeštadieniais treniruočių pradžia  11:15;

Asmeninių treniruočių laikas derinamas atskirai telefonu - 8 653 64146;

Rytinės ir popietinės treniruotės vyksta Kaune, Baltų pr. 55, sporto klube “Baltai” (kaip rasti). Vakarinės treniruotės vyksta adresu Draugystės g. 19. Turint galimybes, treneris gali vesti užsiėmimus ir Jūsų patalpose.

Norint išmokti Muay Thai pagrindus, reikia bent apie 20 treniruočių. Vienos treniruotės trukmė yra nuo 60 iki 90 minučių (treniruotės pavyzdys).

Treniruotės sudedamosios dalys

Kiekvienai treniruotei yra iškeliamas tikslas, ką mokinys turėtų lavinti. Priklausomai nuo tikslo, meistriškumo, fizinio pasirengimo ir kt., treniruotė sudaroma iš žemiau pateiktų komponentų (apšilimas ir bendras fizinis būna kiekvienoje treniruotėje, tuo tarpu kitos sudedamos dalys priklauso nuo treniruotės):

ApšilimasMuay Thai treniruotes

(15 – 30 minučių, priklausomai nuo treniruotės)

Apšilimo dėka išvengiama traumų ir kūnas paruošiamas fiziniam krūviui:

  • Apšildomi sąnariai;
  • Apšildomi raumenys.

Kova su “šešėliu”

(0 – 4 raundai po 4 - 5 minutes, priklausomai nuo treniruotės)

  • Lavinama koordinacija;
  • Lavinamas tikslumas;
  • Mokomasi ir tobulinama kovinė technika.

Darbas su maišu

(0 – 4 raundai po 4 - 5 minutes, priklausomai nuo treniruotės)

  • Lavinama smūginė technika.

Darbas su „letenom”

(0 – 4 raundai po 4 - 5 minutes, priklausomai nuo treniruotės)

Priartina prie realios kovos situacijų.

  • Lavinama reakcija;
  • Tobulinama kovinė technika;
  • Realiai įgyjami gynybos, puolimo įgūdžiai.

Darbas porose

(0 – 4 raundai po 4 - 5 minutes, priklausomai nuo treniruotės)

  • Tobulinamos atakos, kontraatakos bei gynybos elementai.

Sparingas

(0 – 4 raundai po 4 - 5 minutes, priklausomai nuo treniruotės)

  • Nepilnas realios kovos kontaktas (Kovojama sutartu pajėgumu).

Bendras fizinis

(10 – 20 minučių, priklausomai nuo treniruotės)

  • Fizinės formos stiprinimas.